Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

شهید مدافع وطن «معین بیانی» که اهل یکی از روستاهای استان گلستان است، روزهای گذشته در حمله تروریستی اشرار به مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه به درجه رفیع شهادت نائل شد و پیکر وی روزهای آینده وارد گلستان می‌شود.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛ عصر روز چهارشنبه ماموران پاسگاه مرزی میرجاوه در هنگام گشت‌زنی با اشرار مسلح منطقه درگیر شده که تعدادی از سربازان و کارکنان پایور این پاسگاه مرزی به شهادت رسیدند.

بنابر گزارش مرکز اطلاع‌رسانی ناجا، این حمله تروریستی از منطقه صفر مرزی پاکستان صورت گرفته و دولت پاکستان باید پاسخگوی این واقعه دلخراش و متجاوزانه باشد.

در این حادثه تروریستی یکی از سربازان به نام معین بیانی به شهادت رسید که این شهید راه دفاع از وطن اهل یکی از روستاهای استان گلستان است.

معاونت اجتماعی فرماندهی مرزبانی استان گلستان درباره جزئیات مراسم تشییع پیکر این شهید اعلام کرد که پیکر شهدا از طریق استان خراسان‌رضوی به استان‌های محل سکونت خانواده سربازان شهید منتقل خواهد شد.

پیش‌بینی می‌شود پیکر سرباز شهید معین بیانی روزهای ابتدایی هفته آینده وارد استان شده که پس از برنامه‌ریزی‌های مسوولان، با اجرای مراسم ویژه، بر دستان مردم شهیدپرور استان گلستان تشییع خواهد شد./فارس


انتهای پیام/