Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان در گنبد کاووس گفت :به مراجع چهار گانه نیز اعلام کردیم که فقط اعلام صلاحیت کنند نه تعیین صلاحیت و این وظیفه هیئت اجرایی است که صلاحیت افراد را مشخص می کند.

به گزارش گلستان ما ؛ علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان صبح امروز در بازدید از فرمانداری گنبد کاووس و روند ثبت نام نامزدهای شوراهای شهر و روستا در گفتگو با قابوس نامه اظهار کرد : ثبت نام کاندیداهای شوراهای شهر و روستا از 30 اسفندماه شروع و تا 6 فروردین ادامه دارد و با احتساب امروز چهار روز از ثبت نام سپری شده است .

طهماسبی افزود: تا شب گذشته و در پایان سومین روز ثبت نام در کل استان 2750 نفر ثبت نام کردند که از این میزان 539 نفر سهم شهرستان گنبد کاووس بوده است.

وی تصریح کرد: روند ثبت نام در شهرستانهای 14 گانه خوب است و مشکل خاصی تاکنون مشاهده نشده و ما امیدواریم در شهرستان گنبدکاووس و بخش های بزرگی چون مرکزی و اینچه برون که روستاهای زیادی را شامل می شود ، کاندیداها هر چه زودتر ثبت نام کنند تا از ترافیک ثبت نام در روزهای آخر جلوگیری شود .

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان با تشکر از اطلاع رسانی به موقع و خوب رسانه ها خاطرنشان کرد: ما به اصل اطلاع رسانی عمیقا پایبندیم و تاکید می کنم که هیچ حیات خلوتی نداریم و خبرنگاران حتی اگر در ستاد انتخابات استان هم حضور داشته باشند هیچ منعی ندارد و افکار عمومی می تواند صفر تا 100 انتخابات را از اتاق شیشه ای مشاهده کنند .

طهماسبی تاکید کرد : از 19 فرایند انتخابات اکنون در مرحله 5 و 6 قرار داریم یعنی همزمان ثبت نام کرده و همان روز از مراجع چهارگانه استعلام می گیریم و این برای ما خیلی مهم است .

وی اضافه کرد : به مراجع چهار گانه نیز اعلام کردیم که فقط اعلام صلاحیت کنند نه تعیین صلاحیت و این وظیفه هیئت اجرایی است که صلاحیت افراد را مشخص می کند و البته مراجع چهارگانه و هیتهای اجرایی نیز به وظیفه خود اشرافیت دارند و تا به حال نیز مشکلی وجود نداشته است .

معاون استاندار یادآور شد: هیچ مشکلی برای حضور خبرنگاران در تمامی فرایند انتخابات وجود ندارد و در هیچ مرحله ای منع قانونی نداریم و ما به عنوان ستاد انتخابات موطف به پاسخگویی به رسانه ها هستیم .

انتهای پیام /