Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

در حالی که کارلوس کی روش در ادامه اعتراضات خود به لغو اردوهای ملی، آخرین بیانیه خود را نیز صادر کرد، و فدراسیون را گروگان کی روش معرفی کرد اما هنوز فدراسیون تدبیری برای حل مشکلات ندارد.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حالی که کارلوس کی روش در ادامه اعتراضات خود به لغو اردوهای ملی، آخرین بیانیه خود را نیز صادر و فدراسیون را گروگان کی روش معرفی کرد اما هنوز فدراسیون تدبیری برای حل مشکلات ندارد.

کی روش با مقایسه بین شرایط ایران، چین و ازبکستان و تاکید بر تاسفش از لغو سومین مرحله برنامه تدارکاتی حرف هایی را تکرار کرده که پیش از این هم از او شنیده بودیم، حرف هایی که قاعدتا باید واکنش برانگیز باشد اما تا امروز که چنین نبوده است.

سرمربی تیم ملی ایران در آخرین بیانیه خود چند نکته را بیان داشته است که در کل به شدت از فدراسیون و برانکو انتقاد کرد و فدراسیون را گروگان برانکو دانسته؛ برانکویی که با انتقاد از کی روش گفته بود: اگر در آسیا موفق و قهرمان لیگ برتر نشویم، مقصر کی‌روش و سازمان لیگ هستند.


حال با توجه به بیانیه کی روش به چند نکته جالب می رسیم؛ سرمربی پرتغالی ایران به نکاتی اشاره کرده که کاملا درست است اما گویا اینبار نتیجه گیری وی اشتباه از آب درآمده است.

تیم هایی که کی روش از آنها یاد کرده (مثل چین و قطر) که در بهترین حالت باید پیروز 3بازی متوالی دور برگشت باشند و از طرفی ایران هم 3 بازی متوالی خود را ببازد. البته وضع ازبکستان نسبت به دیگر رقیبان مطلوب تر است.

با این تفاسیر حاشیه ها نه تنها کم نمی شود بلکه هر روز نسبت به روزهای گذشته حاشیه های تیم ملی بیشتر می شود و هنوز این مسئله نتواسنته مسئولان فدراسیون را مجاب به پیدا کردن راه حل مناسب کند؛ آن هم در حساس ترین برهه تیم ملی که با ادامه این حاشیه ها قطعا روند نزولی خواهیم داشت.

کی روش این روزها محکم تر از گذشته پای خواسته هایش مانده و با قطعیت می گوید: " در تیم ملی می‌مانم، ببازیم تقصیر فدراسیون است" و از آن طرف سرمربی پرسپولیس هم نظری شبیه کی روش دارد و می گوید: " اگر در آسیا موفق و قهرمان لیگ برتر نشویم، مقصر کی‌روش و سازمان لیگ هستند.

این حرفها فقط توپ را زمین فدراسیون فوتبال می اندازد که باید هر چه سریعتر مشکل موجود را حل کند و شاید بهتر باشد برنامه های دقیق تری از پیش اعلام نماید تا جنجال تا این حد جدی و ادامه دار نشود.

کی روش چند روز پیش دلیل اصلی خود را که تا به الان در ایران مانده و با مشکلات کنار آمده است شور و علاقه وصف ناپذیر مردم ایران می داند.

شور و اشتیاق مردم نسبت به ورزش فوتبال و حساسیت های دو مربی نسبت به تیم شان واضح و بر کسی پوشیده نیست اما آیا حل کردن مشکلات این چنینی از دست فدراسیون و یا وزارت برنمی آید و یا نسبت به حل کردن مشکلات موجود کاری انجام نمی دهند؟!

گزارش از سعید پیرزاده

انتهای پیام/