Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

جوان انقلابی : توپ را گرفتیم و با دوستان به زمین فوتبال رفتیم. در وسطهای بازی بودیم که دروازبان تیم ما توپ را گرفت و مدتی بازی را نگه داشت. همه به او معترض شدند و او گفت؛ این توپ ساخت ایران نیست، شما دور خوردید.

به گزارش تیتر آزاد، یک جوان انقلابی آزادشهری در گفتگو با خبرنگار تیتر آزاد اظهار کرد: برای خرید توپ فوتبال به یک فروشگاه لوازم ورزشی رفتم و گفتم یک توپ فوتبال ایرانی بدهید، فروشنده گفت؛ حالا چرا ایرانی، گفتم برای حمایت از تولید ملی و وی یک توپ ساخت وطن را به بنده فروخت.

این جوان انقلابی ادامه داد: توپ را گرفتیم و با دوستان به زمین فوتبال رفتیم. در وسطهای بازی بودیم که دروازبان تیم ما توپ را گرفت و مدتی بازی را نگه داشت. همه به او معترض شدند و او گفت؛ این توپ ساخت ایران نیست، شما دور خوردید.

جوان آزادشهری افزود: گفتیم چرا، دروازبان ما گفت، قسمتی از توپ با ماژیک پوشانده شده است، همه رفتیم و به قسمت ماژیک خورده توپ نگاه کردیم، به سختی می شد بخوانی نوشته شده بود made in pakistan  و در سمت دیگر توپ نوشته شده بود ساخت ایران، بازی را ادامه دادیم و عصر که به خانه برگشتم مارک توپ را در اینترنت سرچ کرم و متوجه شدم این توپ در پاکستان تولید می شود و وارد کننده به این توپ مارک ساخت ایران زده و قسمت توضیحات مکان تولید توپ را لاک گرفته است.

وی در پایان سخنانش گفت: متاسفانه در کشور ما، افرادی هستند که بخاطر منافع شخصی به فریب مردم می پردازند و اعتماد جامعه را نسبت به تولیدات داخلی از بین می برند. از مسئولین تقاضا دارم با افرادی که اعتماد جامعه را نسبت به تولیدات داخلی سلب می کنند برخورد کنند.

 4

3

2

1

انتهای پیام/