Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

قربانعلی محمدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص توزیع میوه های تنظیم بازار شب عید اظهار کرد: از دیروز توزیع میوه های تنظیم بازار شب عید در آزادشهر، نگین شهر و نوده خاندوز آغاز شده است.

به گزارش تیتر آزاد، قربانعلی محمدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص توزیع میوه های تنظیم بازار شب عید اظهار کرد: از دیروز توزیع میوه های تنظیم بازار شب عید در آزادشهر، نگین شهر و نوده خاندوز آغاز شده است.

محمدی ادامه داد: پرتقال ، سیب زرد و سیب قرمز برای تنظیم بازار در نظر گرفته شده است و قیمت سیب ها کیلویی ۳۵۰۰ تومان و قیمت پرتقالها کیلویی ۳۹۰۰ تومان می باشد. 

رئیس اداره صنعت و معدن آزادشهر در خصوص کیفیت محصولات افزود: سیب ها ، سیب دماوند هستند و کیفیت بالایی دارند، پرتقالها هم وارداتی و آبدار می باشند.

وی در ادامه گفت: توزیع میوه ها تا پنجم یا ششم عید ادامه خواهد داشت و بازرسان ما دائم در حال کشت زنی می باشند.

محمدی در خصوص مکانهای توزیع این میوه ها در آزادشهر اعلام کرد: این میوه ها در ۳ نقطه شهر توزیع خواهد شد. در خیابان گرگان پاساژ پدیده، در خیابان گنبد در کنار جهاد کشاورزی و در خیابان شاهرود در کنار پاساژ مروارید ، همشهریان عزیز می توانند برای خرید به این مکانها مراجعه کنند و در صورت مشاهده تخلف احتمالی با شماره 124 تماس بگیرند.

وی در پایان ااظهار کرد:  در صورت جواب ندادن اپراتور، همشهریان عزیز پیغام خود را بگذارند، ما ابتدای صبح پیغام ها را بررسی کرده و حتما پیگیری خوایم کرد.

انتهای پیام/