Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مسئول ستاد نماز جمعه واحد خواهران آزادشهر گفت: زن پایه و اساس تربیت دینی جامعه است که باید در راستای ارتقاء فکری و فرهنگی این قشر از جامعه تلاش شود.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان،آذر اسکندری در گفتگو با روابط عمومی تبلیغات اسلامی آزادشهر گفت:باید توجه داشته باشیم که قرآن تمام مسائل حجاب وعفاف اعم از رعایت حجاب که همان حفظ پوشش ظاهر و رعایت حدود وحریم وهم رعایت عفاف را در بر می گیرد.

مسئول ستاد نماز جمعه واحد خواهران آزادشهر در رابطه با اثرات بارز حفظ حجاب افزود: با حفظ حجاب زن ارزشش بیشتر شده و شخصیت او فزونی می یابد و در جامعه آرامش ایجاد می‌شود. حفظ حجاب باعث استحکام خانواده شده و خانواده را از مشکلات پیش رو و آسیبهای اجتماعی نگه می دارد.

بانوی فرهیخته آزادشهری اظهار داشت: زن پایه واساس تربیت دینی جامعه است و هرگونه لغزش در او باعث انحطاط جامعه می‌شود. در حقیقت زنی می تواند نقش اساسی خود را به‌عنوان مادر خوب ایفا کند که ملبس به حجاب اسلامی بوده و پایبند به مسائل دینی باشد.

اسکندری خاطر نشان کرد: باید توجه داشت که فلسفه حجاب ناشی از توجه به مقام والای زن است و زن چون مرواریدی است که باید به خوبی از خود محافظت کند لذا توصیه های اسلام برای حفظ زن است و اسلام حجاب را برای محدود کردن زنان قرار نداده است در حقیقت اسلام با دادن دستور رعایت حجاب و عفاف ارزش انسانی به زن بخشیده است.

انتهای پیام/