Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

حجت الاسلام رضا دیلمی گفت: تلاش کنیم که سربازانی را برای جبهه ی انقلاب اسلامی انتخاب کنیم که مدیریتی انقلابی، فعال و پرتحرک داشته باشند و دشمن از شنیدن نامشان عصبانی شود خادم ملت و ولایت باشند.

به گزارش تیتر آزاد، حجت الاسلام رضا دیلمی در خطبه های نماز جمعه نگین شهر در سخنانی به سبک و سیره ی زندگی پیامبر گرامی اسلام اشاره کرد و افزود: پیامبر اسلام(ص) اسوه اخلاق و عبودیت می باشد زندگانی سراسر نور آن حضرت چراغ راه تابناک برای هدایت بشریت است.

حجت اسلامی دیلمی سپس به اهمیت جایگاه حاکمیت دینی پرداخت و اظهار داشت: در راستای مدیریت جامعه دینی و نزول کلام الهی که در قرآن و در سوره ی مزمل از آن به عنوان قول ثقیل یاد شده است سخن از داشتن آمادگی به میان آمده و لذا در سیره و سبک زندگی خاتم الاوصیاء می بینیم که چگونه در این مسیر با تهجد و شب زنده داری و طی کردن مسیر عبودیت الی الله گام بر می دارد.

حجت الاسلام دیلمی در خطبه دوم به بیان اهمیت جایگاه جبهه ی سربازان انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: وقتی به درون مایه ی این جبهه مقتدر و با صلابت نگاه می کنیم، می بینیم که آنها کسانی هستند که معنویت گرا، معتقد و متعهد به ارزشهای دینی و تکلیف گرا می باشند، عدول از معنویت و تبعیت از ولایت را تسلیم شدن در برابر شیاطین و آن را مهم ترین عامل رخنه و نفوذ دشمن می دانند.

دیلمی گفت: سربازان و مدافعان جبهه ی انقلاب اسلامی، از تشر دشمن و تحریم و تهدید نمی لرزند و نمی هراسند چرا که آنها خود را فرزندان رمضان و عاشورا می دانند، قیام و قعودش برای خداست، آنها کسانی هستند که در برابر دوستان رحماء بینهم هستند و در برابر دشمن اشداء علی الکفارند و همین تفکر متعالی است که باعث زمین گیر شدن جبهه ی استکباری در منطقه و جهان شده است.

دیلمی سپس با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات گفت: نظام اسلامی ما امنیتش به حضور آگاهانه و گسترده ی مردم در صحنه است و انتخابات بر اساس سخنان مقام عظمای ولایت، باعث فخر ملت ایران در جهان و مایه عزت، اقتدار و آبروی ملت ایران است.

دیلمی ضمن دعوت همگان به حضوری باشکوه در انتخابات گفت: با حضوری آگاهانه در پای صندوق های رای، سربازانی را برای جبهه ی انقلاب اسلامی انتخاب کنیم که مدیریتی انقلابی، فعال و پرتحرک داشته باشند و جبهه ی استکباری از شنیدن نامشان عصبانی شود خادم ملت و ولایت باشند و در مسیر حفظ ارزشهای اسلامی و پاسداری از حریم ولایت، جان برکف و دارای روحیه ی جهادی و انقلابی باشد.

انتهای پیام/