Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

در پی تماسهای مکرر همشریان عزیز مبنی بر سوختن لامپ های معابر در سطح شهرستان و به خطر افتادن سلامت جانی و مایی آنها بخاطر تاریکی خیابانها و مشخص نبودن ارگان پاسخگو ٬ خبرنگار ما به سراغ رئیس اداره برق و معاون فرماندار رفت و این موضوع را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش تیترآزاد٬ در پی تماسهای مکرر همشریان عزیز مبنی بر سوختن لامپ های معابر در سطح شهرستان و به خطر افتادن سلامت جانی و مایی آنها بخاطر تاریکی خیابانها و مشخص نبودن ارگان پاسخگو ٬ خبرنگار ما به سراغ رئیس اداره برق و معاون فرماندار رفت و این موضوع را مورد بررسی قرار داد.

عباس صفری در این رابطه اظهار کرد: این مسئله بصورت تعاملی بین اداره برق ٬ شهرداریها و دهیاریها  رسیدگی می شود.

سید غلامرضا قاضوی معاون فرماندار آزادشهر در این خصوص عنوان کرد: مسئولیت اصلی این مسئله بر عهده اداره برق است اما گاهی به دلیل کمبود بودجه اداره برق شهرداریها و دهیاریها نیز برای تعویض لامپها به اداره برق مساعدت می کنند.

قاضوی در پاسخ به این سوال که اگر تاریکی به سلامت جانی و مالی همشهریان آسیب بزند چه کسی پاسخگو خواهد بود اعلام کرد: به طور حتم اگر تاریکی معابر باعث اتفاق ناگواری شود دادگاه اداره مربوطه را محکوم خواهد کرد.

وی برای اینکه مردم شهرستان از سردرگمی رها شوند گفت: مردم در روستاهای شهرستان آزادشهر با دهیاریها تماس بگیرند و در شهر ها این شهرستان نیز به اداره برق زنگ بزنند.

انتهای پیام/