Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

منطقه مطهری شهر نگین شهر 2.5 کیلومتر با این شهر فاصله دارد و در ضلع جنوبی خط نو قرار دارد و جزء محدود نگین شهر محسوب می شود. این منطقه به دلیل نداشتن کد روستایی از نعمت آب لوله کشی بی بهره هستند. مردم این منطقه علاوه بر اینکه آب شرب و شستشوی خود را به وسیله تانکر از روستا های اطراف می آورند٬ به دلیل نبود زیر گذر جاده ای برای عبور خود و دام هایشان از عرض جاده گنبد به آزادشهر دچار مشکلات زیادی هستند. 

به گزارش تیتر آزاد٬ با توجه به تماس های مکرر مردم منطقه مطهری شهر نگین شهر با فرمانداری و نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستانهای آزادشهر و رامیان٬ مبنی بر نداشتن آب لوله کشی در روستا و نبود زیر گذر جاده گنبد به آزادشهر٬ دیروز ظهر نماینده شهرستانهای آزادشهر و رامیان به همراه مدیر کل اداره آب و فاضلاب شهری٬ معاون فرماندار آزادشهر٬ شهردار نگین شهر و رئیس اداره آبفا شهرستان آزادشهر از منطقه مطهری نگین شهر بازدید میدانی به عمل آوردند.

منطقه مطهری شهر نگین شهر 2.5 کیلومتر با این شهر فاصله دارد و در ضلع جنوبی خط نو قرار دارد و جزء محدود نگین شهر محسوب می شود. این منطقه به دلیل نداشتن کد روستایی و مشخص نبودن وضعیت شهر یا روستا بودن آن از نعمت آب لوله کشی بی بهره هستند.

2

مردم این منطقه علاوه بر اینکه آب شرب و شستشوی خود را به وسیله تانکر از روستا های اطراف می آورند٬ به دلیل نبود زیر گذر جاده ای برای عبور خود و دام هایشان از عرض جاده گنبد به آزادشهر دچار مشکلات زیادی شده اند.

این هموطان عزیز ما به دلیل تفکیک نشدن زمینهای این منطقه برای سند ساختمانهای خود نیز دچار مشکل هستند.

در این بازدید مقرر شد طی هفته آینده جلسه ای مشترک با حضور مدیران کل آبفا (اداره آب و فاضاب شهری) و آبفار (اداره آب و فاضاب روستایی) در دفتر فرماندار آزادشهر هیئت بررسی و شناسایی راهکار های اجرایی این مشکل تشکیل شود.

منبع خبر: معاون فرماندار آزادشهر

انتهای پیام/