Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

امام جمعه آزادشهر در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به فراز هایی از سخنان رهبرمعظم انقلاب در دیدار با مردم قم در نوزدهم  دیماه و عناصر اقتدار در کلام ایشان گفت: حفظ عزت ملی یعنی در مذاکره و  روابط بین المللی و باید این عزتی که خدا به ما داده است ، حفظ شود.

به گزارش تیتر آزاد حجه الاسلام عین الله شهابی همچنین با عرض تسلیت  درگذشت آیت الله هاشمی، گفت: وی از پیشگامان انقلاب اسلامی و از اصلی ترین افراد نهضت حضرت امام بودند و بارها تا مرز شهادت پیش رفته اند و خدمات و زحمات ایشان بر کسی پوشیده نیست.
وی در ادامه به پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب نیز اشاره کرد و این پیام را ویژه ، زیبا و دقیق خواند که برای یار دیرین ایشان صادر شده است.
حجه الاسلام شهابی در ادامه سخنانش سایر شاخص های اقتدار کشور از زبان رهبر انقلاب را نیز بسیار مهم دانست و اذعان کرد: در عنصر ایمان و معرفت دینی که رهبر معظم انقلاب فرموند،مرد انقلابی باید مرد ایمانی و معرفتش بالا باشد.
شهابی همچنین افزود: منظور از قدرت علمی نیز افزایش شتاب دستیابی به علم است و اینکه افزایش این شتاب، وظایف معلمین، اساتید دانشگاه و جوانان را سنگین می کند.
وی فعالیت های جوانان و متخصصان کشور در قرارگاه خاتم الانبیاء را ستود و این فعالیت ها را یک معجره عنوان کرد که تاریخ به خود ندیده است؛ چرا که در شرایطی این جوانان و بسیجیان این عرصه را در دست گرفتند که خارجیها با طرح بحث تحریم همه کارها را رها کردند و همه چیز بدون داشتن تخصص و آشنایی با تاسیسات شروع شد و اگر اخلاص نبود به اوج نمی رسید.
حجه السلام شهابی اظهار کرد: نکته سوم و اقتصاد مقاومتی که رهبر انقلاب به آن اشاره داشتند نیز بسیار مهم است و مردم نباید درگیر بحث بیکاری و رکود باشند.
وی با طرح موفقیت های موشکی و هسته ای ایران علی رغم اعمال تحرم ها، تصریح کرد: ما در بحث صنعت هنوز ضعیف هستیم و چرا باید خودروی ما اینقدر بی کیفیت باشد و از خارج واردات داشته باشیم؟
امام جمعه آزادشهر ادامه داد: مسئولین بیکار نمانند و به میدان بیایند و تنها با حرف ،کاری از پیش نمی رود و باید راه را برای عزیزان پر انرژی و مبتکر باز کنید تا به میدان بیایند و تحول ایجاد کنند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: دشمنان این پیشرفت و تحول را در بحث هسته ای دیدند و برای بستن راه ما آمدند.
انتهای پیام/